Morhipo Alışverişi

İnternet alışverişine fena alıştım,oturduğum yerden seçmek rahat geldi sanırım:) hem zamandan kazanıyorum,hem indirimleri kolay takip edebiliyorum…bloğu biraz geç açtığımdan öncekileri eklemekte geciktim çok ciciler almıştım neyse bundan sonrakilere artık :)
Morhipoda gezinirken baktım ki pastel ürünleri indirime girmiş tamda aklımda bir kaç oje rengi varken ve pembe allığım bitiş sinyalleri verirken…İşte bu cuk die oturdu dedim ve alışverişimi yaptım ama aç gözlülük etmiş var olan ojemden bir tane daha almışım neyseki yaz için uygun renk bi çırpıda kullanırım..75 numara için geç kaldım sanırım yaz geldi bile ama neyse ..
Pastel ojelerinin kalitesini çok seviyorum parlaklığı daha kalıcı ve diğerleri kadar çabuk soyulup dökülmüyor tırnaklarımdan…Birde pastalle ilgili şu yazıyı okudum ki pek b rahatladım ;

Pastel ojeler, insan sağlığına zararlı bu 4 maddeyi içermiyor: Toluene, DBT, Camphor, Formaldehyde resin.

Ojelerin diğer özellikleri ise şöyle:
– Sararmayı önleyici UV filtreye sahip.
– İlk sürüşte renk verme özelliği sayesinde kat kat sürmeye gerek kalmıyor.
– Örtücü ve kalıcı ve patentli formülü var.
– Renk parlaklığını uzun süre koruyor.

Pastel ojelerin bir diğer özelliği de hayvanlar üzerinde test edilmemiş olması…

ve pasteli alkışlıyorum…

Pastel Magıc Touch Highlighter (4)
Pastel Duo Blush-On  (231)
Pastel Ultima Duo Blush-On (232)

oje;
75
56
78
23

One thought on “Morhipo Alışverişi

Bir Cevap Yazın

